sehat dawakhana
JOHAR E AMBER
JOHAR E AMBER
4.16 / 5.0
(19) 19 total reviews
Couldn't load pickup availability

Share

- 5 stars: 15 (79%)
- 4 stars: 0 (0%)
- 3 stars: 0 (0%)
- 2 stars: 0 (0%)
- 1 star: 4 (21%)
Mjhy sakhti aur timing dono ka he masla tha aur mai bht ziada hopeless ho gaya tha yeh product jab sy use krny laga hon mjhy apny andar Kafi changes dekhai dy rahy hain yeh kamal ki product hai.
Is product ki sb sy achi baat yeh hai k isky result bht jaldi mil gaye timing ka issue jaldi he khatm ho gaya.
Mera timing issue bht ho raha tha jiski wajah sy mai bht disturb tha jab sy maine yeh product use krna start ki hai mera yeh masla solve ho gaya hai kafi achi product hai.
Mjhy yeh product use krty huy 3 weeks huy hain mjhy umeed nahi thi k behtri itni jaldi ana start ho jaye gi umeed sy b ziada achy results mily hain.
آرڈر کرنے سے پہلے کافی کنفیوز تھا، لیکن پروڈکٹ ملنے کے بعد اچھا تاثر بنا۔ سروس اور پیکنگ دونوں پسند آئیں۔
yeh product use krny sy pehly skhti mai kafi problem aa rahi thi phr maine yeh product use ki ab use krny k baad
Bht behtr hai.
2 number
Assalamu alaikum bhai kya haal hai iski detail do ismein kya hai
Assalamualaikum
بکواس ہے کوئی فرق نہیں پڑتا پیسے ضائع کرنے والی بات ہے
Assalam o Alaikum mery husband ka timing issue bht ziada hogia tha or hm is wjha say prshan bhe thy 😥
Alhumdulliah jb say product use krny lagy hain kafi ziada frq para hai.
Assalam o Alaikum maine use kia hai timing aur sakhti pehly sy barh gai bht achi product hai
پیکنگ بہت اچھی تھی اور پروڈکٹ وقت پر مل گئی۔ استعمال کرنا آسان ہے، اب تک تجربہ مثبت رہا۔ امید ہے آئندہ بھی یہی کوالٹی برقرار رہے گی۔
پیکنگ بہت اچھی تھی اور پروڈکٹ وقت پر مل گئی۔ استعمال کرنا آسان ہے، اب تک تجربہ مثبت رہا۔ امید ہے آئندہ بھی یہی کوالٹی برقرار رہے گی۔
پیکنگ بہت اچھی تھی اور پروڈکٹ وقت پر مل گئی۔ استعمال کرنا آسان ہے، اب تک تجربہ مثبت رہا۔ امید ہے آئندہ بھی یہی کوالٹی برقرار رہے گی۔
GH I can get a chance can I can leave it was a long time I can leave the family and your mom Android and iphone and Android and your family and your I will be home 🏡 I will be
G
Okk
03264336462